El Departament de Cultura reuneix prop de 150 professionals destacats de la indústria musical internacional en la 6a edició del Digital Music 2.0

Els professionals debatran sobre els nous models de negoci del sector

El DM 2.0 coincideix amb el Sónar amb l’objectiu de sumar forces i enriquir el debat dels professionals que assisteixen al festival

Aquesta trobada de professionals de l’àmbit musical internacional té lloc avui i demà al CCCB

El Departament de Cultura, a través de l’Institut Català de la Indústries Culturals (ICIC), organitza la 6a edició del Digital Music 2.0  (DM 2.0), la trobada de professionals del sector musical internacional que té lloc avui i demà, dies 17 i 18 de juny, al Teatre del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB). Enguany s’hi han inscrit 134 participants, que han exhaurit les places disponibles.
L’edició d’aquest any tractarà, entre altres qüestions, sobre els nous models de negoci de la indústria, la distribució i venda digital, las implantació de les APPS (aplicacions pels telèfons mòbils) i el paper de les marques en el sector. En aquest sentit vol fer-se ressò dels temes més actuals i de les tendències de futur que es debaten als centres de decisió d’arreu del món.
DM 2.0 coincideix amb el Festival de Música Avançada i Art Multimèdia Sónar amb l’objectiu de sumar forces i enriquir el debat del gran ventall de professionals que assisteixen a l’esdeveniment amb el desig de conèixer de primera mà les darreres experiències de negoci, les tendències i els casos d’èxit internacionals.
Les sessions de DM 2.0 es poden seguir en a través del web: www.sdeicic.cat/dm20/11/
 
 
Programació del Digital Music 2.0
 
Dijous 16 de juny
  • 16:30h – 17:00h Sessió inaugural. Amb la participació de Will Mills (SHAZAM – director de música i de continguts – EMEA).
  • 17:00h – 18:00h ‘Els nous models de negoci pensats per a l’usuari final’. Amb Cristina Delgado (YouTube Partner Manager – Google); Dave Haynes (VP Soundcloud) i Ramón Sastrón (CEO d’EME – Event Marketing Experience)
  • 18:30h – 20:00h ‘Distribució i venda digital:els actors’. Amb Jorge Aguilar (Movistar – director de música i entreteniment); Allen Dickson (General Manager – Sales – EMEA RealNetworks) i Marius Vogel (Head of Business & Legal Affairs. Zebralution)
 
Divendres 17 de juny
 
  • 11:00h – 12:30h ‘Planeta APPS’. Amb Manuel Perez (Country Manager WEEGO Spain); Will Mills (SHAZAM – director de música i de contingut – EMEA) i Joan Marquez (Director comercial de Vanatur World Mobile Solutions).
  • 13:00h – 14:30h ‘Brands & Music’. Amb Carlos Jean, artista (Plan B); Guadalupe Gonzalez, Senior Brand Manager de Ballantine’s; Fernando Montesinos, Productor musical;  Antoni Tort, Sales manager – Pro Sv. Pioneer Dj; Paola Lucktung, Senior Manager Fashion Group Entertainment and Influencer Marketing Global Sports Style Division – ADIDAS; Verónica Casas (CEO Roster Music); Jorge Aguilar (Movistar-director de música i entreteniment) i Marcos Cuevas (CEO Layers.com).

Font: Departament de Cultura

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

  • Disseny web: Jose Medina Disseny gràfic: Lluís Bertrans http://lluisbertrans.blogspot.com/
%d bloggers like this: